قیمت پنجره دوجداره آلومینیم قم ترمال بریک
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت پنجره دوجداره آلومینیم قم ترمال بریک
یک شنبه 27 شهريور 1401 ساعت 16:1 | بازدید : 102 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت پنجره دوجداره آلومینیم قم ترمال بریک 

درب و پنجره دو جداره ترمال بریک از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم‌سازی دنیا می‌باشد که در آن تعبیه یک عایق EPDM باعث شده است تا ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با درونی قطع گردد. روش مذکور این امکان را به ما می‌دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد. قابلیت دیگر این محصول عایق بندی صد در صدی فضای درونی ساختمان است. نکته قابل توجه این است که ترمال بریک در عین زیبایی و ظرافت تمامی قابلیت‌های پنجره‌های یو پی وی سی را نیز دارا می‌باشد.

لازم به ذکر است که پنجره‌های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم رسانای خوبی می‌باشد، باعث تلف شدن انرژی می‌شود. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره‌ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست به وجود می‌آورد. کلمه Thermal Break به عنوان شکست حرارتی معنا می‌شود. این پنجره‌ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده‌اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می‌شوند. در گذشته پنجره‌های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل می‌کردند، ولی در پنجره‌های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است.

پنجره ترمال بریک

مزایای استفاده از سیستم های ترمال بریک 

مزایای پروفیل های ترمال بریک به این صورت است که این درب و پنجره ها در برابر ضربه و مواد شیمیایی، اشعه فرابنفش نور خورشید مقاومت بالایی دارند و طول عمر این پروفیل‌ها بسیار بالا می‌باشد. نکته قابل توجه این است که پنجره ترمال بریک نیاز بسیار کمی به تعمیر و نگهداری دارد.

از دیگر مزایای مهم این سیستم ها عایق رطوبتی، عایق حرارتی، عایق صوتی بودن آن‌ها می‌باشد. همچنین این سیستم ‌ها غیر قابل اشتغال هستند و با محیط زیست خود سازگاریی بالایی دارند زیرا قابل بازیافت می‌باشند. سیستم‌های ترمال بریک در عین سبکی فوق العاده‌ای که دارند در مقابل فشار باد بسیار مقاوم می‌باشند، همچنین در برابر آلودگی و گرد و غبار هم مقاوم می‌باشند. این سیستم‌ها ایمنی بالایی در برابر زلزله و همچنین سرقت را دارند. در برابر عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان و تغییر رنگ دادن بسیار مقاوم می‌باشند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک در انواع بازشو از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و همچنین امکان تنوع استفاده از یراق آلات را ایجاد می‌کند و از نوع باز شو می‌توان به کشویی دوحالته فولکس واگنی اشاره کرد. بنابراین سیستم پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک با تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، توانسته است بسیاری از نیازهای صنعت ساختمان را برآورده کند.

بنابراین پروفیل ترمال بریک، مانع از انتقال سرما و گرما می‌شود. که در صورت استفاده از این سیستم در درب و پنجره ها باعث کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما به میزان 38% و کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما به میزان 32% ، کاهش مصرف سوخت به میزان 28% ، کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات به میزان 20% شده ایم.

امروزه با استفاده از فریم های آلومینیومی به دلیل اینکه سبکی فوق العاده و شکل پذیری بالایی دارند بسیار رایج شده است، زیرا در صورت استفاده زیاد از تعداد شیشه های موجود، مجبور می‌شویم به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم بنابراین آلومینیوم به دلیل سبکی انتخاب مناسبی می‌باشد. رنگهای پودری الکترواستاتیک که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی شده اند و با بیش از 250 رنگ متنوع در اختیار مصرف‌کنندگان پروفیل آلومینیوم قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که علاوه بر این یک سیستم پوشش و رنگ‌ آمیزی دیگر یعنی آنادایز فقط برای پروفیل آلومینیوم قابل اجرا می‌باشد.

قیمت آلومینیم ترمال بریک

برای اطلاع از قیمت آلومینیم ترمال بریک در قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 214
:: بازدید سال : 459
:: بازدید کلی : 459